Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under september 2008

Av Fuanni Hamtaro - 30 september 2008 20:39

Ni har säkert kommit på att mitt riktiga namn inte är "Fuanni Hamtaro"...

Men det är ganska nära....... (Vill inte avslöja mitt riktiga namn)

Spänande va? hihihi..... Men ni får gärna kalla mig det!

Och ni som känner mig, och komenterar använd gärna "Fuanni"....

TACK!

Av Fuanni Hamtaro - 30 september 2008 20:26

OMG! I´m like speking svengelska! Men det ska jag inte göra nu! jag ska rekomendera en bra bok....... Hör och häpna! INTE en manga bok! (aplodåder) tackar, tackar! chain mail- skicka vidare..... Den är bra och från japan...... Hiroshi Ishizaki skriver bra........ SPÄNANDE! Wiee! YAY! >_<

den handlar om fyra tjejer som tillsamans skapar en egen värld på dator och mobil genom att från varsin karaktärs perspektiv skriva vidare.... ingen av dom har träffat varandra............ vad många punkter det blev! ^^

Av Fuanni Hamtaro - 29 september 2008 07:53

I dag hade jag tid över nu på morgonen.... och kollade på death note...

Ja, jag kanske skulle sova vidare i stället för att gå up...?

Men..... Jag vaknar alltid samma tid och i bland har man tid till anime.....;

Av Fuanni Hamtaro - 28 september 2008 18:11

Halloj! I`M BACK! YO..... Har ni saknat mej^^?!

Det var skit kul! STAR WARS, STAR WARS!

Jag och min lille bror gjorde engreen screen film...... hee hee hee.....

"vi" eller mamma och Helena fick köa i en och en halv timme...

Jagl läste death note...... ja,ja kul var det ialla fall......

Vi var också på paradisbadet...... Kul.....

Och det bästa av allt (?) ; dom hade bra manga! YAY!


Och det var allt?

Av Fuanni Hamtaro - 28 september 2008 14:52

ÅH! Jag har saknat det här så mycke!

jag är än inte hema men hotellet har en dator!

Jag har skit kul! >_< YAY!

Men jag är lite rädd att jag ska bli värsta star wars nörden!

Just nu väntar jag på att få åka hem.

Flyget tar bara en timme till stockhlom.......

Hm...... Ja, JUSTE! vi har varit och badat.... Det var kul! YAY!

emm.... Men nu har jag tråkigt igen...... hmm.....

Jag har ätit...... ne nu börjar det bli ointresant.....

Jag skriver mer när jag kommer hem!

Jag ville bara att ni inte skulle glöma att jag finns.....

Och det var allt?

Av Fuanni Hamtaro - 26 september 2008 16:04

I kväll stiker jag och har inte till gång till dator.... NOOOO!!!! CRYYY!!!

Ja,ja i alla fall så kan du gärna komma tillbaka när jag har haft tid att uptadera bloggen.... sååå vänta på mej!!! och när jag är tillbaka ska jag skriva om star wars prylen....... åhh.... det här som var så-kul!!!! en liten dn angel serie:

Av Fuanni Hamtaro - 26 september 2008 13:48

I DAG SKA JAG TILL ÖVIK.

JAG FLYGER I KVÄLL.

DÄR SKA JAG PÅ STAR WARS PRYLEN!

JAG ÖNSKAR ATT DOM KUNDE

ÖVERSÄTTA MANGAN TILL SVENSKA..... >_<

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards