Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under februari 2009

Av Fuanni Hamtaro - 28 februari 2009 10:16

åh, har inte skrivit på jätte länge! fööörrrlåååt~jag har varit bortrest.... till sweitch..... nej, så stavas det inte >_< ja,ja, jag hoppas du fattar. dom hade super mycket manga där!!! men allt på franska.... buhu! men jag..... ehh hee, köpte xxx holic på franska som sovenir (stavat fel igen?)  jag köpte också ett nyckel fodral till min nyckel med hello kitty^^ när jag var där "råkade" vi hitta en japansk mat affär och TA-DAM; POCKY!!!! åhh vad jag älskar pocky! bilder kommer senare..... som sagt långa inlägg är booooring!!! sayonara! ^^



( jag hoppas att du inom kort ska få läsa mer om mitt cosplay projekt!)

Av Fuanni Hamtaro - 18 februari 2009 16:45

SENASTE NYTT! jag har äntligen blivit medlem på theotaku.com. jag heter  ipodneko..... hör av dig om du är med där ^^

Av Fuanni Hamtaro - 18 februari 2009 15:38

pust MATTE PROV! X_X jag dööör..... men det är bra att ha det överstökat...antar jag T_T jag kan väll säga att det gick "typ bra"....SAYONARA....

Av Fuanni Hamtaro - 15 februari 2009 17:31

i går var jag i stan >_< jag köpte xxx holic 11, en super kawaii mokona, hårfärg och en hello kitty tröja~~ Nu har jag färgat om mitt hår..... (rosa igen såklart) oppi-chan köpte också en mokona (båda köpte svarta) på sf-bokhandeln i gamla stan! ja,ja..... det var väll det.....

Av Fuanni Hamtaro - 14 februari 2009 10:28

kawaii~~ chokladen jag fick av oppi-chan var super gullig >_<  något som inte är lika gulligt är xxx holic..... ja, hur kom jag och tänka på det? jo! jag har läst 6-10 nu! åhhhh den är såå bra! det här kanske man inte ska blogga om på alla hjärtans dag..... det käns lite fel T_T..... ja, ja, ha en bra dag! mata ashita nee~~

Av Fuanni Hamtaro - 10 februari 2009 19:22

YAY! alla hjärtans dag närmar sig! och vet du vad det betyder? "HOMEMADE LOVE CHOCOLATE"! som i japan! (där tjejerna ger choklad till killar dom gillar)..... hm..... men jag har ju ingen jag vill ge chocklad till......  så därför! "FRIENDSHIP CHOCOLATE"! jag har gjort till oppi-chan, mjau! hihi ^^

Av Fuanni Hamtaro - 9 februari 2009 09:19

YES! studiedag! hmm...... här om dan var jag på vinn i stinsen...... jag stod och rotade i en låda med barnfilmer (letade efter pokemon) och så fick jag syn på en vol av love hina! jag blev faktiskt förvånad..... inte för att jag gillar serien men jag vet vad den handlar om..... och jag tyckte det var lite konstigt vad gjorde den i barn lådan? och jag visste inte att dom sålde anime där! dom kanske har fler? hee hee hee..... ja nu har jag snackat på ett tag om ointressanta saker..... ja,ja.... sayonara! >_o 

Av Fuanni Hamtaro - 5 februari 2009 17:04

såhär långt har jag kommit på cosplay... inte sååå långt.... än..... T_T

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards