Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under juli 2009

Av Fuanni Hamtaro - 10 juli 2009 18:35

yaay~~~~ jag värkar inte vara död i alla fall (^o^v) det var ju en bra nyhet... (T//T) i alla fall.... jag tänker lite typ såhär.... "inga bloggar= inga läser..... så det är väll ok att jag inte bloggar såmycket på sommaren~~~~ (OwO) just nu är jag sååå beroende av death note.... inte för att böckerna är särskilt biliga och jag har köpt alla där jag just nu befinner mig..... (strömstad)

 (O_O) jag får väll köpa mer när jag kommer hem.... emmm.... vist är det bra väder! då kan man ju sitta inne vid datorn..... INGEN SOMMAR UTAN REGN! (o`_´O) men igår gick jag vilse i kortärmad tröja i regnet i en timme.... trode jag skulle bli förskyld...... (¤.¤) seee yaaa~~~~~~ (=_=)

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards