Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under oktober 2009

Av Fuanni Hamtaro - 28 oktober 2009 14:42

whaaaa~~~ uttråkadness..... (svengelska >__>) så laddar upp en alice i underlande bild som jag ritat! Jag hatar att rita gräs!

  

Av Fuanni Hamtaro - 28 oktober 2009 14:40

ok hur ser jag då ut på riktigt? här är två bilder.... ni som känner mig, vilken är mest lik? komentera!


  vs.     

Av Fuanni Hamtaro - 28 oktober 2009 09:50

haaa------ jag är såååå uttråkad och mitt internet funkade inte så jag började färlägga bilden från min blogg på rödluvan med kannin öron! (Ni ser henne högst upp på sidan) och så här blev det.... Jag vill få det att se plastigt ut, hur lyckdes jag?

   annsiktet blev lite sötare än orginalet....

Av Fuanni Hamtaro - 28 oktober 2009 09:44

Är det någon som är medlem på www.gaiaonline.com ? det är en jätte kul sida med online spel, forum, spel, tävlingar och så vidare.... vällllldigt kreativ sida!!! jag kan rekomendera! Man får fixa sin avatar som man vill med saker man köper på sidan för pengar man tjänar där... Jag har nog blivit lite halft beroende. heh.... jag heter DokiDokiLolipop om du undrar! Hör av dig om du är med där! här kommer en bild på min nuvarande avatar~~~   Bloody nurse...

Av Fuanni Hamtaro - 28 oktober 2009 09:40

Manga serien Fairy cube av kaori yuki är en av dom bästa jag någon sin läst tror jag bestämnt!  och jag emm... rekomenderar den! Så synd att den bara är 3 vol lång (;_;).... men den är bra i alla fall.... LÄS DEN!  den finns på engelska att köpa på sf-bokhandeln!!! WIEEEE~~~~~~

    

fina bilder och bra handling som väntat av kori yuki-sama!

Av Fuanni Hamtaro - 28 oktober 2009 09:30

Igår så satt jag och klickade runt på youtube och så hittade jag massa decora´s och så ville också testa.... jag tog typ alla mina rosa saker.... (Em, nej).... och så här blev det då...>_> sen gick jag och hämtade min lillebror så här.... och hans kompisar tyckte att jag var läskig.... (Fast det tyckte dom innan också... )  

lol.....

  


en video jag hittade(Bland andra, men jag gillar musiken i den här.... jag nog "Skaffa" den till min Ipod....)

Av Fuanni Hamtaro - 27 oktober 2009 17:30

   Jag är ledsen att jag inte bloggat på länge..... (INTE... IN YOUR FACE!) Nu när det är höstlov så har jag ju tid med anime! (kya ha ha) Jag har sett filmen metropolis av... (Ja, vem har gjort den) det var en barn film och barnsligt tecknat men jag grät ändå! (;_;) den var så sorlig på slutet och allt... Tima-chan..... ("Watachi wa dare?".... cry.... men stavas watachi så?) i alla fall..... snyft....

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards