Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under december 2008

Av Fuanni Hamtaro - 21 december 2008 12:14

Det här blir antagligen det sista inlägget för i år...... jag kommer inte ha till gång till dator...... nästa år så tänkte jag kanske byta färger och så på bloggen....... lite förnying..... i dag är som sagt antagligen sista dator dagen..... så... jag måste gå och kolla på pokemon.... så god jul och så....

Av Fuanni Hamtaro - 21 december 2008 12:14

emmm..... god jul.....

Av Fuanni Hamtaro - 19 december 2008 17:28

Nu har jul lovet startat yay! värdelös dag... spelade mest DS...... ja,ja..... men när jag komm hem från skolan blev jag uttråkad T_T.......

jag gorde ett wallpapper....... på team rocket....

Prepare for trouble make it double!

Av Fuanni Hamtaro - 18 december 2008 15:21

i dag var jag i gamlastan med klassen.... åhhh såååå kaaaallt! men när jag kom hem började jag kolla på pokemon.... jag har ju inte sett dom första avsnitten.....

Pokemon Episode 3

EMO

Av Fuanni Hamtaro - 17 december 2008 15:54

En sån här mörk och trist dag käner man för att bara sova...... eller bli EMO? ja,ja.... jag ritade i alla fall en EMO för jag är uttråkad och deppad....

Av Fuanni Hamtaro - 14 december 2008 14:03

I går firade vi jul..... jag fick en hello kitty klocka (yay yay yay >_<) i dag var jag lite uttråkad.... och ritade en bild i photo shop....

Det tog skit lång tid! ....... men nu är den klar!!!

Av Fuanni Hamtaro - 12 december 2008 17:55

texten till meikyuu butterfly.... nån kanske blir glad.....


Open your shiny eyes in the silent night
fushigi na yoru maiorita
ashioto tatezu shinobiyoru
nayamashi ge na kuro neko no poozu

tsuki akari o se ni ukabu shiruetto
'kocchi e oide' to hohoende temaneki

yokubou no kage ugomeku machi
tenshi no furi de samayoi
taisetsu sou ni kakaeteru
ikiba no nai ai no kakera

nemuri ni tsuku koro anata mo dokoka de
shiawase na yume o mite iru no?
hoshizora ni kisu o shite ii ko wa mou oyasumi

mitsumenaide tsukamaenaide
mayoikonda batafurai
jiyuu utau dare ni mo mienai hane
kakushiteru no anata no mune no oku

kagami no naka no omokage wa
nakimushi datta ano koro
dakeredomou kodomo ja nai
nobashita kami o hodoita

mune o shimetsukeru amai fureguransu
yuuwaku shiteru kizuite iru
kotoba o nakushita kuchibiru ni mahou kaketa no

mitsumenaide tsukamaenaide
mayoikonda batafurai
itoshi sugite taisetsu sugite
kowarete shimau watashi no mune no kagi

sagashi tsuzukeru jibun no sutoorii
unmei ni mekakushi sarete mo
kono kumo o tsukinuke haruka na asu e to habataku

mitsumenaide tsukamaenaide
mayoikonda batafurai
negai matoi tobitatsu mienai hane
kakushiteru no anata no mune no oku

Av Fuanni Hamtaro - 12 december 2008 13:44

jag är fortfarande sjuk men det är oviktigt..... i går var den lyckligaste dagen i mitt liv!!! efter månader av sökande...... hittade jag den äntligen... DN ANGEL VOL 12! ja, vol 12 som värken finns i sverige eller i england! någon hade scanat den från Asuka (den japanska tidningen som inehåller dn angel på japanska) och översatt på engelska..... när jag läste började jag gråta (ärligt talat jag grät på riktigt)!!! det var den lyckligaste dagen i mitt liv!!! som bevis laddar jag upp några bilder från vol 12 under jag valde bara ut några slupmässiga:

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards