Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under maj 2009

Av Fuanni Hamtaro - 31 maj 2009 17:52

Jag har just kommit hem från grönalund... jag var där med oppi-chan och hennes familj... vi åkte jet-line 4 gånger men insane vågade vi oss inte på..... men min favorit var ändå tekopparna.... jag vet att jag är barnslig med dom är ju så sjukt roliga^^ men sen hände något hämskt.... kevin borg visade sig... jag klarar bara inte av honom!!!!!!!!!!

Av Fuanni Hamtaro - 28 maj 2009 16:43

synd att ingen fick se min matlåda.... jag som kämpade så länge... här är en bild....

Av Fuanni Hamtaro - 28 maj 2009 16:26

vi hade friluftsdag i dag.... men det spöregnade hela tiden..... åhhh fan vad jobbigt...  så vi fick bryta innan lunch... nu fick hjag ju inte visa upp min fina onigiri lunch låda.... jag som kämpat sååååå hårt.... och sen så var vi ju tvugna att spela soft boll tunering i två timmars spöregn.... jag stod hela tiden under mitt paraply...... lyckat liksom...................

Av Fuanni Hamtaro - 22 maj 2009 18:59

buhu!!!!! i dag skulle japan expo ha varit!!!! buhuu~~~~~~  waaahaaaa!!!! så i stället åkte mamma och jag in till stan..... vi gick till japanska torget och japanska bokhandeln. jag köpte pocky! och hello kitty ät pinnar och så en bok som man lärde sig kana i.... den är på japanska och är typ tänkt för femåringar.... med söta hamstrar.... gulliga.... och sen köpte jag ett numer av den japanska tidningen ribon.... om jag bara kunde läsa! jag kan rekomendera både japanska bokhandeln och japanska torget^^ 

Av Fuanni Hamtaro - 21 maj 2009 12:03

hejsan jag har inte skrivit på länge och det är för att jag inte har gjort något intressant.... ja du fattar.... och jag tycker att ointresanta inlägg om min vardag inte passar på min manga blogg..... om jag skrev allting som händer så skulle det här bli en fjortisblogg ju! och det vill ni väll inte? näää~~~ det känns som att mitt liv är lite ointresant just nu.... eller i alla falll inte roligare än vanligt.... jag typ lånar ut rosa pennor till killarna i min klass och misslyckas med 800 m på gympan.... men om ni vill höra om sånt säg till!!!!

Av Fuanni Hamtaro - 9 maj 2009 17:17

Jag bloggar från telefonen... Och från en fotbolls match... Att jag ens är här! Jag hatar ju all sport... Och jag kan säga att jag har skit tråkigt! Alla bara skriker och jag fattar inte varför... Ja ja... Bra att man tog med lite manga att läsa....

Av Fuanni Hamtaro - 6 maj 2009 19:04

photoshop! jag ritar mest men här är en bild på mig......

Av Fuanni Hamtaro - 6 maj 2009 18:42

jag har laddat ner en jätte söt sak på datorn! du vet en sån där som pikachu....  som springer runt i datorn och så..... men den här gången är det Kaname från vampire kinght! den är sååååå söt! andledningen att jag började leta efter vampire knight saker var för att jag nu har sett twilight.... och blev inspererad att börja kolla vampyr anime igen... och såå hittade jag den här! KAWAII!!!

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards