Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under augusti 2009

Av Fuanni Hamtaro - 24 augusti 2009 16:00

hej hej! jag ska f;s;ka fixa mitt tangentbord snart..... i alla fall bilderna blir nog lite sena pga att man m[ste krypa p[ golvet f;r att komma ner till usb uttaget och det suger.


i dag s[ var vi p[ skol utflykt till n[got st'lle.... det som jag tycker 'r roligast inf;r skol ut flyckter 'r att g;ra onigiri till mats'ck.... om du gjort n[gra fina onigiri kan du maila mig! det 'r alltid kul att se... min msn st[r p[ min profil..


Av Fuanni Hamtaro - 23 augusti 2009 09:00

Kan n[gon ber'tta varf;r jag inte hade sparat allt jag 'gde

p[ min dator n[gon annan stans! det h'r suger... jag kommer sakna kaname... men jag f[r v'll n;ja mig med mitt ny installerade s'llskap fr[n lucky star.... ..... OMG! jag kan inte g;ra smiles nej det h'r suger!!!! n[t 'r st;rt fel p[ det h'r tangentbordet..... (T_T) (några kan jag göra i alla fall...)


Av Fuanni Hamtaro - 23 augusti 2009 08:52

Hej hej alla trogna fans... em... nej... jag har ju inte s[

m[nga som ens l'ser den h'r bloggen.... min data har g[tt s;nder och jag h[ller p[ att flytta in i v[ran gamla data.... vilket kan ta ett tag... jag ska fixa bilderna s[ jag kan b;rja blogga p[ allvar igen... men f;rst m[ste jag nog fixa tangentbordet.... det blir s[ konstigt n'r man skriver....

Av Fuanni Hamtaro - 15 augusti 2009 11:42

snart är det dags för skolstart och då ska jag börja blogga igen... håll ut ett litet tag till nee~~

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards