Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under oktober 2008

Av Fuanni Hamtaro - 30 oktober 2008 09:20

nu har jag sovit i..... jag vet faktiskt inte för min klocka går typ 13 timmar fel T_T men jag är i alla fall utvilade. jag har sålt jultidningar och jag fick en tamagotchi v.5 wiee! och ett par såna där roliga skor med hjul under.... men det är ju omöjligt.... jag bara ramlar och slår mig hela tiden... aj, aj, aj, aj... jag har börjat teckna en kort manga på tre sidor.... Om hur omöjliga såna där skor är....

Av Fuanni Hamtaro - 28 oktober 2008 11:44

Nu har jag sytt min egen usa-chan (ouran).

Den blev så söt >_< KAWAII!

Jag har alltid velat ha en sån...

Av Fuanni Hamtaro - 27 oktober 2008 17:29

Sanrt är det ju halloween och vi har köpt en pumpa..... herr pumpkin.....

det är nog mitt nya favorit ord....

Jag har också gjort en pappers docka som heter LOL.......

Och så tårta som jag bakat...

Av Fuanni Hamtaro - 26 oktober 2008 17:19

Yo! just nu är jag hos farmor och pysslar. visst är det kul med halloween! >_< jag älskar halloween! wie! hallo-hallo-weeeeen!

Av Fuanni Hamtaro - 25 oktober 2008 21:10

Gwen Stefanis parfymer så kawai!!! jag vill ha! var kan jag köpa dom?

http://www.hlfragrance.com/#/home 

Av Fuanni Hamtaro - 25 oktober 2008 09:21

skit! nu har jag inte skrivit på länge.... förlåt mig! i alla fall en orsakt till det är att oppi-chan och jag gör en tecknad film...... och mycket av tiden vid datorn går åt till det........


Snart är det ju halloween och jag ska vara katt, mjau! ^^ hee hee hee.....


I går gjorde jag ett eget death note och försökte döda oppi-chan.....

Men jag antar att det inte funkar...


Jag fyller år den andra december och har börjat skriva en önske lisa ^^!

men hittils är alltig bara rosa.


i går såg jag filmen 10.000 bc. den var helt ok.....


jag har även deppat över att min favorit karaktär i god child (mikaila) dog...


ja nu vet ni att mitt liv inte är helt ointressant......                     see ya!

Av Fuanni Hamtaro - 21 oktober 2008 19:21

Shojo stars serien skip beat har nyligen blivit anime.

I dag såg jag det första avsnitet och som tur blev jag inte besviken.

Men jag tror nog att mangan är bättre ^^`

Men alla får avgöra själva.


Yo!

Av Fuanni Hamtaro - 19 oktober 2008 19:50

i dag har jag set walle den sög! den var bara mysko..... rekomenderas ej....

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards