Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under november 2008

Av Fuanni Hamtaro - 30 november 2008 16:41

otaku fynd! i dag var jag i stan och gick för bi ett torg och där hittade jag massor av memaid melody stickers för bara 45 kr! ett riktigt otaku fynd!

Av Fuanni Hamtaro - 28 november 2008 13:30

Jag har börjat kolla på shugo chara animen. jag har redan läst vol 1. men jag tycker att animen värkar bättre än mangan. och jag bara älskar öppningslåten >_<!

Av Fuanni Hamtaro - 24 november 2008 20:22

jag har fixat med min spegel och satt på manga bilder på från bla. dn angel! det var kul att göra och jag tykte att det blev bra..... bildera blev inte så.... bra, men ändå... ni fattar hur det typ ser ut....

Av Fuanni Hamtaro - 24 november 2008 20:20

jag har köpt snygga tights!

Av Fuanni Hamtaro - 22 november 2008 18:49

i dag var jag och oppi-chan i stan (stockholm). vi åkte upp i katarina-hissen. när vi gick förbi en video bytik såg jag en anime dvd i genom fönstret. vi gick in och där hittade jag fyra vol av Ragnarök för bara 100kr! jag har inte sett den men jag köpte dom ^^` sen gick vi till sf bokhandeln. jag köpte två manga böker och en cool otaku pin. vi hittade också en serie butik med massa anime! men....... det var skit dyrt!!!! jag ville köpa en bottle fairy dvd..... men det kostade 250 kr .>_<. buhu!!! jag har inte riktigt råd........ dom har manga böcker där också! men dom var väll inte sååå dyra... snarare normal pris!

Av Fuanni Hamtaro - 21 november 2008 20:51

en bild på lucky star!

Av Fuanni Hamtaro - 21 november 2008 19:21

OTAKU SCHOOL THINGS DEL 2! wieee del 2! >_< nu visar jag otakus skåpsnyckel ser ni det är dn angel!

Av Fuanni Hamtaro - 20 november 2008 18:30

Här med presenterar jag OTAKU SCHOOL THINGS DEL 1! med andra ord jag visar t.ex mitt skåp och mina mappar....   Nu visar jag min och Oppi-chans elevböcker! Alla fick varsinn och sen kan man ju inte låta bli att göra om dom lite...

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards