Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under juni 2009

Av Fuanni Hamtaro - 25 juni 2009 10:00

hej hej.... kommer inte kunna blogga mycket alls men jag tänkte bara säga att jag inte är död eller nåt och att jag  har planer på en ny docka ,så se fram i mott det!!!!

Av Fuanni Hamtaro - 16 juni 2009 17:33

jag kommer av okända skäl inte ha tillgång till datorn dom kommande dagarna. Tack för...... emm..... ja.....nåt!

Av Fuanni Hamtaro - 14 juni 2009 12:34

Yay nu är min docka klar! jag är ganska nöjd faktiskt.... det ska bli kul att sy kläder till. sen kanske jag syr en mer avanserad kläning till henne. det var faktiskt inte så dyrt med matrial men då får man räkna med att man har tyg, lim, pennor, nål och tråd... Jag vill gärna veta vad ni tycker så kommentera tack^^^

Av Fuanni Hamtaro - 12 juni 2009 10:59

SOMMMMMMMARLOV! ..... jaha vad gör man nu då?.......... ehhh.... juste! jag har börjat göra en docka i ehhh..... "dock/pappers lera".... ja vi får väll se hur det går....

Av Fuanni Hamtaro - 6 juni 2009 13:09

Mera alice i underlandet! jag tecknade på en serie för ett tag sen men trötnade.... men nu har jag kommit igång igen. det är en kort serie med alice i underlandet tema (efter boken inte filmen) och när jag är klar kan jag nog lägga ut den här! eller vad säger ni? vill nu läsa den?

Av Fuanni Hamtaro - 5 juni 2009 13:32

jag har tänkt lite på det nya utseendet och nu kom jag till att katten på bloggen liknar filur-katten från alice i underlandet (i boken alltså inte disney filmen)..... Den är.... lite så där.... konstig eller vad man nu ska säga...

Av Fuanni Hamtaro - 2 juni 2009 16:04

Äntligen klart! tog ett tag..... var det här finare än förut?

Av Fuanni Hamtaro - 2 juni 2009 14:37

har just kommit hem och bestämt mig för ett nytt utseende! look forward to it!!!!

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards