Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under januari 2009

Av Fuanni Hamtaro - 28 januari 2009 14:52

Shugo chara doki op 2 i bättre kvalitet än föra gången^^ tror jag i alla fall..... em ja....... |||

Av Fuanni Hamtaro - 28 januari 2009 14:35

sjuk igen... snyft... *host host*  jag har gjort ett eget hummpty lock och ett shugo tamago (yoru no tamago) pust...... *host host*.... funderar på att göra om designen igen... ska lägga ut bilder sen....

Av Fuanni Hamtaro - 24 januari 2009 10:05

slumpmässigt bild val från mitt bildbibilotek..... fråga inte varför....

Av Fuanni Hamtaro - 23 januari 2009 15:16

Yay fredag! Just nu sitter jag vid dator, lyssnar på musik från shugo chara och dampar av lycka över att jag fått en anime badge på blingee.com! den sämsta men ändå.... alla som var med kanske fick den..... jag vet inte..... är ny på sidan..... hm.... men det är en kul sida..... högst på önskelistan står ett humpty look från ebay.... snyfft såååå dyra! men den lyser och pratar! ^^^vill ha!!!! Har föresten en ny favorit karaktär.....Nachos!

Av Fuanni Hamtaro - 22 januari 2009 07:12

japp, i dag ska man alltså till skolan..... JAG VILL INTE! det är sååååå tråkigt jag vill vara hema och kolla på magical meow meow taruto..... buhuuu! tycker du synd om mej nu...... antagligen not..... well well sayonara~~


PS: HAR DU LÄST STAR WARS MANGAN? DET HAR JAG!

Av Fuanni Hamtaro - 21 januari 2009 13:46

Jaha.... och så var man sjuk ingen..... på något sätt har jag svårt att hålla mig frisk! pust.... jag antar att det här inebär massa anime..... (det här är väll något jag vorde vara glad över).... kilckade runt på youtube och hittade "Magical meow meow Taruto"... aldrig hört om ,men bra är den väll.... kommit till ep 4.... ska fortsätta nu..... see ya~

T_T

Av Fuanni Hamtaro - 18 januari 2009 19:05

pust jaha och så var helgen över..... snyfft..... ja det var väll typ synd men man får väll försöka enjoy the vecka också..... jag har MVG+ i svengelska! jaha... läxor..... jobbiga..... läxförhör......... jobbigare ..... data tid..... slut för idag..... enligt pappa..... sayonara..... T_T

Av Fuanni Hamtaro - 16 januari 2009 07:51

shugo chara doki op 2 YAY! i love it!

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards