Watashi no blog! mjau

Alla inlägg under september 2009

Av Fuanni Hamtaro - 24 september 2009 06:39

Jag har länge gillat hennes manga men min engelska var otillräcklig för två år sedan (då jag först läste godchild)... så däför har jag bestämnt mig för att nu köpa lite mer av det som finns på engelska.... jag har beställt både fairy cube och Angel Sanctuary del 1 dom kommer nog på fredag nästa vecka ^^ *smile smile*

Av Fuanni Hamtaro - 23 september 2009 16:34

Jag hittade en kul länk till en ny blogg! kolla in den \(>_<)/ : http://vacker.bloggplatsen.se/

Av Fuanni Hamtaro - 19 september 2009 15:08

haaa..... så var det nya utseendet klart.... blev det bra.... (T_T) NÖJD NU?!!! (vem?)

Av Fuanni Hamtaro - 19 september 2009 14:13

GWA!!!!! DET ÄR DAGS FÖR ETT NYTT UTSEENDE!!!! JAG HATAR DET GAMLA! JAG HOPPAS ATT JAG BILIVIT BÄTTRE PÅ ATT RITA SÅ BLIR DET HÄR SNYGGARE! hmmm..... jag ska nog ha temat.... mina bilder fast i rosa..... hmmmmmm.....

Av Fuanni Hamtaro - 19 september 2009 14:02

YAY! i går fick jag äntligen tag på boken jag väntat på i flera år (2?) Heh heh heh... inte på svenska som på resten av min samling men nu käns det som samlingen snart är komplett.... whaaa..... den ser så fin ut där brevid dom svenska 1,2,3,4,5,6,6,7,8,9,10,11.... och så 12~~~~~~~~ men när komer 13....... här kan du köpa boken:http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=1427815933

Av Fuanni Hamtaro - 17 september 2009 07:01

Hello minna-san! var det någon som var på Kimono fusion i söndags? då var ju öppnings prylen och allt, jag var där och cosplayade! Yay äntligen fick jag användning av min cosplay dräckt! här kommer lite bilder från uttställningen och på mig i amu hinamori skoluniform.....  

 japanska lösnaglar....


 

 whaaa~~~~~ en sån vill jag ha!


 

VAD NÖJD JAG SER UT.....

  

Jag och okänd snubbe....

  

tar en paus .... hmmm.... japansk festis?

Av Fuanni Hamtaro - 9 september 2009 18:06

Jag ritar i alla fall två bilder varje dag i skolan .... jag hade lite tråkigt så här kommer en av dom jag ritade i dag... obs! jag jobbade inte så länge på den och det är inte det bästa jag gjort......(>_<) så snälla inga elaka komentarer.....  

Av Fuanni Hamtaro - 9 september 2009 06:23

Tamagotchi värkar ha blivit anime, gulligt va? men den är på engelska..... hmmm T_T

Presentation


おはよごさいますわたちはふぁんにです.
Godag alla mänskliga personer (och demoner, ni får också läsa ^_-)! Det här är otaku-chan no blogg desu!

Omröstning

Lol, nyligen gifte en japan sig med en tv-spels karaktär. Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en manga/tv-spel flicka/pojke? (i såna fall vem?)
 >_>' emm... nej
 Såklart!
 kanske....
 NEJ!
 ...... vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kategorier

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards